CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday

.tagged.

i've been tagged by azeelia nadhirah..


1)siapakah diri anda di rumah?
a noty daughter datz olwezz create probs && fussy .. haha !
since i am the only child in my fmli , so for sure lah aku adalah dad's princess && mom's bezfren .. haha !


(2)siapakah diri anda di samping rakan?
ermm .. oram yg bkwn ngn ak jek bleh jwb soklan ni . okeh sila2 jwb yea ! be honest ! haha !
so far , aku bley ckp ak kawan yg koram bleh harapkan.sejak ak idop , frens will make my day..so aku xkn mgecewakan kwn2 ku especially my bezprem [nadia] spnjg zaman laaa.


(3)5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai.
- my mini copper * xthu laa bile bleyy pakai kete ni *
- nk jam guess yg aku tgk kt kbmall lps survey kt tenet. *poket kerim tgk jek laa dulu *
- nk beg prada kt pavilion. yg ori pny laaa.
*blagak btoi*

- nk cincin habib jewels * lmbt nyerr nk kawen.haha !*

- nk hamper choclate cadbury. *i'm lovin it.xde org nk bg ker ??haha !*


(4)siapakah nama pasangan anda?
hafifi mohd rafi * soklan cepumas !! *


(5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda .
- sy suke bile die senyum !sweet skali [ serius ni :) ]
- sy rse kiteoram 1 kple 1 hati && 1 jiwa.hahaha ! so datz why we can get along thru day by day.*aminnnn*
- si dia bleh tahan ngn prgai gile2 aku sbb aku suke mgarut ntah pape.*thx pp *
- si dia seoang yg matured ! so , hal ni sdikit sbyk mbntu aku dlm mbuat sbrg kptsn dlm idop ni.
- showing love && care by his own way ! *ni biar ak jek yg thu mcm ne.haha !*


(6)bila tarikh anda couple.
rahsia ! hahaha.nk thu dtg tny ak sdri.


(7)apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
ermm.pe ye ?? ntah laaa.rse mcm xde.*blurrr*


(8)lagu tema cinta anda
lagu2 nasyid ! wakakakaka !
xde laaa.kiteoram xde lagu tema.sume lagu kiteoram layan !


(9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?
berubah mnjadi lbh baek dari hari ke hari.sbb sy akan sntiasa support kamoo dari semua arah.hehe !


(10)tag 10 rakan yg lain.
- hafifi [jwb kt blog kamoo ye !]
- nadia fatihah
- athirah ayunni
- sume followers aku.

No comments: