CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday

.ingatan untuk kamoo.


Bila aku sudah tiada
Ingatilah tika aku senyum kepada mu
Lalu engkau membalas dengan senyuman sambil melambai kepadaku..
Bila aku sudah tiada
Ingatilah tika aku ketawa gembira
Lalu engkau menggeleng-gelengkan kepala sambil turut tertawa..
Bila aku sudah tiada
Ingatilah tika aku marah
Lalu engkau membiarkan aku seketika sehingga aku kembali reda dan memujukku..
Bila aku sudah tiada
Ingatilah tika aku menangis
Lalu engkau menyeka airmata dan menarikku erat ke pelukanmu..
Bila aku sudah tiada
Ingatilah tika aku sedang tidur
Lalu engkau mengusap rambutku sambil tetap merenungku sehingga bila aku terjaga..
Dan bila aku benar-benar telah tiada
Ingatilah setiap tentang aku
Lalu kenangkanlah aku…
Kerana selepas ini, pasti aku tidak mampu mengulanginya lagi
Demi menghiburkan mu…



MR.HAFIFI;
temkiu fer everythim...
slalu mghibrkan diri ini
he said : "HIBBURR~!!"
hahaha :)
sumpah!memang diri ini terhibur dgn kamoo






nota kaki :
YA ALLAH !!
andai benar dia untukku,
kekalkan lah dia di hatiku,
berkasih kami ALHAMDULILLAH,
bermusuh kami NAUZUBILLAH,
berpisah mati kami INSYAALLAH.

No comments: