CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday

1068 days together

Assalamualaikum.

Sepatut nya entry ni di-publish-kan 2 minggu lepas tapi kemalasan yang membara dalam diri tu, tertangguh lah akan kepublishan ianya.

Kat sini, saya nak ucapkan Happy 3rd Anniversary kepada En Hafifi Mohd Rafi. Tahun ni tak celebrate ape-ape pun. So, saya wish dekat awk. Awak wish dekat saya. Okay lah tu kan, xnak la meriah bagai rak pulak. Itu sudah memadai. The most important thing ; you and me remember that date. that is enough already lohh XD

Harapan saya semoga kita berkekalan hingga ke penghujung. Memang tidak dinafikan semakin lame hubungan ni, semakin banyak semakin hebat rintangan dan halangan. tapi, tolong lah bertahannnn. Amira! Hafifi! please take note okay!

Mami + Abah with Ummi + Abah, terima kasih merestui kami. Dan kawan-kawan tolong doakan kami agar berkekalan hinggan ke penghujung. Doa semua sangat bermakna.

Lastly, Hafifi, terima kasih sebab melayan kerenah saya yang x ubah-ubah macam budak yang sangat mengada-ngada, sabar mendengar saya berleter tanpa henti, menjadi kawan saya yang sangat sporting, menjadi abang yang sangat tegas dalam hal-hal tertentu dan yang paling penting, orang yang saya sayang selepas Mami dan Abah adalah kamu.




with love,
amira.

No comments: