CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday

++ driving on road ++

+ amira nadjwa drive kete????
+ aishhhh
+ slp dgr ke pe neyy??
+ hahaha!!!




>> tapi 2 lah knyataan yg sbetul-betul nya!! >>
>> aku dh bleyy bwk kete soram diri??? >>>
>> yes!!yes!!yes!! >>
>> dh lma gler aku dok admire kt stereng kete getz kpyaan mami aku yg cun melecun tuhhh!! >>
>> hahaha!!>>
>> permulaan bg thun 2010 yg ckup baek ~~pndai dh bwk kete~~ >>
>> bgus amira!! *bangga diri*



meh aku nk share cite sket 1st time ppg stereng kete :

mula2 drive 2 , pehhhh!!neves gler...mcm nk trcabut jntung,hati,limpa,n mcm2 laa yg ade dlm tbuh ni..pgg stereng kete pom xlekat...lutut skali2 ngn paha aku yg agak xbpe nk cntik ni pom turut mgalami gegaran susulan..haahha!!tp syukur, cgu aku wat sntai jek hari 2..wat2 ilex2 mcm xde pape..aku pom brusaha keras mlwn prasaan yg dh merebak ke sluruh pelusuk tbuh ak ni..tp excited pom ad jgk..hahaha!!sng2 cite laa mood aku time 2 : M.I.X.E.D...tp aku ok sket dri kazen aku yg soram tuhh NOYA yg cntik mnawan..die brebut stereng ngn cgu..adooiiyaaaa!!hahahaa~[sori noya trkutuk mu plak!!heeee~]*muka innocent*



selepas 5jam lthn :

kini aku dh bley bwk kete soram2!yeayy!!xsabo nk test ngn abang encem jpj plak...urmm mr.hafifi ckp cpt2 laa abes lthn 2..tkot ak trlibat lg dlm scandal cgu 2..hahahah!!*hanya oram2 trtentu shje yg thu sbb ini adalah RAHSIA cgu 2*hahaha~~aku ngn noya trut amik share dlm scandal cgu..ape laaaa~~ishhh2!!~~xsabo mnnti kjungn tiba abang encem jpj yg nk bg hadiah hari jd aku thun ni..mahal nii..LESEN P...huhuhu~aku akan hepi sgt2 skiranya abang jpj yg ciut miut mcm teddy bear [perut beso pp bulat] tuhh bg hadiah lesen P..hahaha!!



nota kaki :
i have another 3 hours left..
lthn kt usat mdu..
lmbt nye..
hati ni dah sebal nk tgk muka cgu2 kt c2..
hehe
sori!

No comments: