CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday

::kenangan terindah::




ok...sume bgn n bukak bku nota !!
sape yg xsiap nota ..
sape yg xbce experiment ..
kekal bdiri!
sape yg siap sila ddk..
itulah kata2 yang masih aku ingat jika ak tgk mne tulisan yg ad pkataan C.H.E.M.I.S.T.R.Y. sampai laa skrg..kata-kata yang terkeluar dari mulut cikgu kimia inilah yang aku ingat.. sebab apa aku dan budak kelas dulu kena denda sebegitu sekali..aktiviti denda - mendenda dah mjdi rutin harian kami sms bglar SENIOR STUDENTS..mcm2 denda dh pnh kami rse..dnda ringan , dnda berat ,sume dah rse laa..
nk knl ngn cgu kimia ak dulu??
ermm..
[scroll blik ke atas]
1...2...3...!!
cakk!!
ade pic kan??
2 laaa cgu kimia ak
Tn.Haji Zawawi b. Ghazali
mse aku form 5 , nota n omwork yg wajib siap ialah sbjek kimia..haha~!!sbjek len wat jgk tp msti ad jgk laa ksg2..tapi kalo sbjek kimia...fuhhh!!xusah ckp laa..complete tau..oram len tgk dh mcm stnding bku revision yg ad kt kdai2 2..mmg tip top laaa..siap ngn wrna - wrni lg [espeselly pljr pmpn laa , haha!]..awl2 thun sume keje beres jekk...
msuk mid year , mula laaa copy paste kwn pny omwork..cilok sne cilok sni..mne x ny..extra kls pnuh..jdual padat..mcm bas dable daker!!hahaa~yg aku nk share ialah pglmn plg2 manis kot kne dnda ngn cgu kimia..haha~
1 hri 2 , bleh dikatekan hampir 1 kls xsiap nota..alaa..yg soram dua yg trlepas 2 sbb doram smpat nk cilok dri mber kls len..perghhh!!pick up jgk otak doram..pehal laa aku xtrpikir nk wat mcm 2..then kteorg pom kne baris dpn lab..aishhh!aku tgk ko..ko tgk ak..ttnye2 gak cgu nk dnda pe laa hri ni..ok cgu dh ptuskan..hri 2 bwk buku ltk ats kple pusing sume blok sek...
waaaaaaaaaaa!! malu gilerrr weyyy...jln pom terkedek2 mcm itik xcukup mkn..mne nk ltk muka aku yg cun melecun mcm angelina jolie neyyy..arghh!!malu siot r..kawan ak ckp "weyy sep2 mu wat donno jah..jale wat bodo..ilex r.sep2 kter faymes dh pg ni..bilo lg nk bules nme"..ok2 budak2 kls ak jln mcm xde pape jekk..pndai laa koram blakon!tp yg hmpeh buku junjung ats kple..dh mmg sah2 kne dnda..hahaha!kntoi dh sume..
dan yg paling wat aku rse nk gelak tergolek2, tertonggeng2 psai sume bdk2 f5 kne pusing blok sek..bkn bdk kls aku jekk...yes!!pdn muke koram..hahaha..xde laa ak malu sgt..sme2 malu oke![gelak puas2 .. hahaha!]..
2 laaa antare kngn besh mse jdik bdk2 senior kt sek dlu2..cgu!toche byk2 sbb cgu dah wat sy minat gler2 dkt sbjek kimia..
_______________________
nota kaki :
hrgai zmn prsekolahn anda!
sbb zmn sek skali jek seumo idop..
utk cgu kimia :
cgu!
thx fer everythim..
kami shayam cgu sxmo!
muga2 rsult chmstry kami taon ni
gempak pny.. :)

No comments: