CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday

Contest Blog Aku Kena Gigit by Coklateyes

Assalamualaikum . Ola people there :)

kali ni , saya join contest yang di-anjur-kan oleh cik comel Innanie.
Lepas beliau pijak chatbox saya , saya skodeng-skodenglah belog beliau.
then , i found this.
ok lah , ape lagi .. haaaa , saya join sajelah yea =..='



sape-sape yang nak join , boleh lahh.
moh kite kecohkan lagi serta hebohkan lg contest ni yea :)
jom klik kat sini.

Slogan :

Saya suka geget blog hanya dari mata kerana semua nya sangat menarik. simple. && yang paling penting belog tidak berat dengan accesories dalam belog. ini amat memudahkan serta menarik minat para blogger untuk singgah sebentar di belog itu. tambahan warna belog sangat sesuai dengan accesories yang di sertakan.

lastly ; saya mahu tag 3 orang teman ;


jom semak syarat-syarat penyertaan :

1. Follow my blog & Like my fanpage --- DONE!
2. Komen sekurang-kurangnya 3 entry daripada blog aku --- DONE!
3. Buat satu entry bertajuk "Contest Blog Aku Kena Gigit by Coklateyes" --- DONE!
4. Letak banner kat atas tu dalam entry & korang lengkapkan slogan
"Saya Suka Geget Blog Hanya Dari Mata kerana......." (tak lebih 50 patah perkataan) --- DONE!
5. Kemudian link kan ke blog BELIAU & Tag 3 orang kawan yang lain --- DONE!
6. Tinggalkan link korang di entry aku ni. -- DONE !
7. Dateline : 15 Ogos 2011, 11.59pm --- cepat-cepatlah join temanteman sebelum di tutup. :D

3 comments:

INNANIE ARIFFIN said...

TERIMA KASIH AMIRA! SUKA DGN SLOGAN AWK. SIMPLE & PADAT.

SY DOAKAN AWAK BERJAYA! =)

AMIRA said...

same2 Innanie. harap2 ade rezeki dkt contest ni :)

Syafiq Salim said...

all the best gurl...:)