CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday

# saya nak t-shirt domokun #


Assalamualaikum people here & there :D

entry kali ni saya mahu mengomel tentang si DOMOKUN yang sexy. haha
tadi sedang saya bermuka buku ( FB ) , miss NOYA bgthu die dah tagged sy untuk satu giveaway.
honestly , diz is the first time saya buka blog CIK PURPLE . you know what ? blog die , wow ! sangat gojes ok :D




sape2 yang baru terjah blog saye ni bolehlah join GA ni.
ayuh kita meriahkan contest ini. okeh ?
klik di sini for details . DOMOKUN



t-shirt Domo Kun perlu jadi milik saya sebab :

1. saya amat tertarik dengan mulut Domo Kun yang sexy macam J.Lo yang disertai gigi taring yang amat tajam seakan - akan gigi Maya Karim dalam Pontianak Harum Sundal Malam. haha :)

2. saya mahu tayang baju Domo Kun kepada member - member yang minat habis ngn kartun ni. sumpah dorang mesti jeles && bersusah payah ke mall mahu mancari t-shirt Domo . haha :D

3. saya mahu menambah koleksi t-shirt yang dah saya ada . or bolehlah berpoya-poya bersama t-shirt Domo Kun bersama jaket yang baru saya beli. heeeeee :)


alright , saya mahu tag anda :


ok . selesai sudahhh . moga2 t-shirt Domo Kun menjadi milikku . ehhhh ? * kenyit2 mata dkt cik Purple. heeeee :D

adios ~~

2 comments:

Unknown said...

im here.. thanks sudi join gud luck!

AMIRA said...

tq pupel liyana :)