CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday

gila shopping ? aku kah ?


hello semua :D

hari ni saya mahu bercerita pasai kegilaan perempuan yang satu ini : GILA SHOPPING !

usually , spesis ni di panggil SHOPAHOLIC .oh! saya memeng gila mati shopping ! saya amat suka lahh window shopping ke door shopping ker. tentunya ada shopping. and not all the women love to spend most of their money on diz stupid things ! rite ? for me , the bond between shopping & girls like ' isi dgn kuku'. haha tibai jek ! shopping ni besttttt sgt tau. seakan - akan terapi jiwa gituh. haaaaa ! kalo xcaye cube buat !

shopping online ? ye , ini juga favret saya. sape2 owner blog baju k
e ape ke. try2 laa usha saya sebaik mungkin. tanpa raguragu saya akan melaburkan saham saya && menderma ke dalam akaun anda ! haha. i love to follow the flow of fashionlahhh. since dulu lagi minat benda cenggini , tapi dulu otak sempit. xtau lagi mane nk cari kedai ke blog ke yang jual barangbarang cantik. heeeee. tapi anjakan paradigma after finishing my secondary education , wow ! x usah nak habaq laa. saya dh berhabis ribuan rinngit utk shopping tahu ! * ok tipuuuu. booooooo !

setiap kali online , jari saya ini amat ligat mencari blog ke page ke latest product. alahai ! semua ny penangan jari
dan mata lalu turun ke hati . cehhhh ! sekali klik dah xboleh berundur. so saya akan beli lahhh :) . sekarang ni sindrom gile ni telah merebak ke bestie saya yang sorang ni ,NOYAAA ! klik kt cni kalo nk knl mangsa saya. hahaha.

yang tuu al-kisah shopping online. bile di mall , confirm saya akan balik tanpa tangan kosong . 1st round saya akan jalanjalan tgk kdai. bile dh abis pusing , 2nd round saya akan masuk kedai yang menarik minat saya . then 3rd round , saya compare plak harga dari kedai ke kedai . finally , 4th round baru sy akan shopping & mengeringkan pok
et saya. hahaha ! ini memang kerja gila . amat pantang bile nampak pekataan SALE ! SALE! SALE! . ohoiiiiii ~ ini amat mengugat iman saya. harus di rembatlah jawabnya. saya akan kutip , kutip lagi, kutip ape yg ade dkt sale tuu :D

saya tak tahu laa macam mane bakal suami saya nanti. bolehkah tahan ngn diz crazy things ? hahha . mesti die kesihan tgk saya bawak barang banyak2 kan. so You follow la I shopping ek ? heeeee :)

ok , ikon fashion saya sudah tentu lahh HANA TAJIMA ! alahai . die macam patung barbie laaa. cantik amat :)




3 comments:

nadia fatihah said...

walaweyh, ye betol. saya dah diseret sekali untuk berjoli. cis. haha

AMIRA said...

haha . terapi jiwa tgk brg2 cntik :)

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih